Sosyal Medya Editörü (İstanbul - Ataşehir)
İŞ TANIMI
Hayal Kahvesi Merkez Ofisi'nde görevlendirilmek üzere "Sosyal Medya Editörü" arıyoruz.
*Sosyal medyada takipçi sayısını artıracak çözümler üretmek,
*Yorumların kontrolü, spam, reklam, argo içeren yorumların takip edilmesi,
*Gereken durumlarda basın bülteni ya da web içeriği yazılması,
*Haftalık sosyal medya plan ve stratejileri hazırlamak ve şubelerle paylaşmak,
*Hayal Kahvesi'nin şubelerinin sosyal medya hesaplarını düzenli takip ederek kurumsal bütünlük oluşturmak,
*Nitelikli sosyal medya içerik ve görselleri hazırlamak, *Yeni açılan şubelerimizin hesaplarını oluşturup şubeye teslim etmek,
*Sosyal medya hesaplarının reklamlarını yönetmek,
GENEL NİTELİKLER
*Üniversitelerin tercihen iletişim, sosyal bilimler ya da benzeri fakültelerine bağlı bölümlerinden, en az lisans mezunu,
*Sosyal medya ve içerik geliştirilmesi konularında en az 2 yıl deneyim sahibi,
*Dijital teknolojilere ve yeniliklere hâkim, trendleri yakından takip eden,
*Türkçeyi doğru ve akıcı kullanan, dilbilgisine hâkim,
*Üretken, araştırmacı, iletişim yeteneği güçlü,
*Görsel algısı yüksek fotoğraf çekmesini bilen veya çekmeye yatkın adaylar için avantajlı olacaktır,
*Motivasyonu yüksek, ekip çalışmasına yatkın, sorumluluk sahibi ve dikkatli,
*Tüm dijital mecralarda (Facebook, Twitter, Youtube, Instagram, Blog vb.) iletişim stratejilerine uygun olarak güncel içerik paylaşımlarını organize edebilen
İŞ TANIMI
Hayal Kahvesi Merkez Ofisi'nde görevlendirilmek üzere "Sosyal Medya Editörü" arıyoruz.
*Sosyal medyada takipçi sayısını artıracak çözümler üretmek,
*Yorumların kontrolü, spam, reklam, argo içeren yorumların takip edilmesi,
*Gereken durumlarda basın bülteni ya da web içeriği yazılması,
*Haftalık sosyal medya plan ve stratejileri hazırlamak ve şubelerle paylaşmak,
*Hayal Kahvesi'nin şubelerinin sosyal medya hesaplarını düzenli takip ederek kurumsal bütünlük oluşturmak,
*Nitelikli sosyal medya içerik ve görselleri hazırlamak, *Yeni açılan şubelerimizin hesaplarını oluşturup şubeye teslim etmek,
*Sosyal medya hesaplarının reklamlarını yönetmek,
GENEL NİTELİKLER
*Üniversitelerin tercihen iletişim, sosyal bilimler ya da benzeri fakültelerine bağlı bölümlerinden, en az lisans mezunu,
*Sosyal medya ve içerik geliştirilmesi konularında en az 2 yıl deneyim sahibi,
*Dijital teknolojilere ve yeniliklere hâkim, trendleri yakından takip eden,
*Türkçeyi doğru ve akıcı kullanan, dilbilgisine hâkim,
*Üretken, araştırmacı, iletişim yeteneği güçlü,
*Görsel algısı yüksek fotoğraf çekmesini bilen veya çekmeye yatkın adaylar için avantajlı olacaktır,
*Motivasyonu yüksek, ekip çalışmasına yatkın, sorumluluk sahibi ve dikkatli,
*Tüm dijital mecralarda (Facebook, Twitter, Youtube, Instagram, Blog vb.) iletişim stratejilerine uygun olarak güncel içerik paylaşımlarını organize edebilen